Helló,
Jó eséllyel a bikemag hirdetésrovatából találtál ide, következzen tehát az eladó keró részletes bemutatása.
A gép alapvetően mindenesnek épült, mert próbálkozom a dirttel, viszont szeretem a kevésbé durva Dh-t, meg valamivel boltba is le kell menni bár ez nem annyira volt szempont. 2008 nyarára lett kész, gyünyörű lett a fekete-fehér-szürke színkombó, bár egyesek szerint ingerszegény de nagyon igényes megjelenést ad. Nincsenek kilógó alkatrészek minden egyformán jó, teljesen összeillik, mind teljesítményben, mind kinézetben. A súly terén nem kötöttem kompromisszumot, lévén én se vagyok egy hópihe, így inkább a megbízhatóságra törekedtem, azonban nem kell megilyedni, súlya alig több mint 15 kiló. Következzen egy alkatrészlista:
- Váz: Mali Slalom M-2 15"
- Villa: Marzocchi drop off comp 130 mm
- Hajtómű: Shimano Deore LX Hollowtech II 175mm karhossz
- Monoblokk: Integrált Shimano
- Agyak: Novatec zárt ipari csapágyas (az első a vastag húzózár-tengelyes)
- Felnik: Rodi rims dh 36h
- Küllők: DT swiss 2mm-es rózsdamentes acél
- Kormány: Truvativ Hussefelt DH Risebar
- Stucni: Truvativ Hussefelt
- Nyeregcső: Altrix Premium
- Nyereg: BBB Dirt Jump
- Láncterelő: Prowheel
- Lánc: Intrax 700
- Fogskeréksor: Zoogie
- Váltókar:Shimano Alivio
- Váltó: Shimano Sora rövidkanalas
- Első fék: Avid BB7 MTN 203mm Aligator tárcsával
- Hátsó fék: Avid BB5 160mm Avid tárcsával
- Kormánycsapágy: Altrix premium
- Markolat: Acor
- Pedál: Decathlon BMX
Az alkatrészek mind újak, a villa kivételével. A vastag-húzózáras aggyal, a teló sokkal merevebb, alig csavarodik. Ez egy 2005-ös évjáratú drop-off, ami oldalankénti levegő ráfújással, állítható. A benne lévő sűrűbb olaj miatt, nekem nem sikerült lekoppantanom, bár tény, hogy a rugózása így kevésbé érzékeny az apróbb döccenésekre.
A hajtáslánc éke egy integrált tengelyes Deore LX, brutális merevséggel, baráti súly mellett. Szegény ember vízzel főz alapon került fel a Sora váltó, amit sokkal kisebb eséllyel lehet leszakítani, lévén rövidkanalas. A fékrendszer nyár végén lett felújítva; ez új első féktárcsát, fékbetétet, valamint komplett hátsó Avid BB5-ös fékrendszert foglal magában.
Remélem tetszik a gép, nekem jobb biciklim még nem volt, stílusváltás miatt válok meg tőle. Csere érdekel, össztelós DH/FR gépekre, értékegyeztetéssel természetesen.
Irányár: 155 000 Ft.
E-mail/msn: sturczanti@hotmail.com
Ha kérdésed van írhatsz kommentet is.